הסרטון שהכעיס את דובר צה"ל: "ראוי לכל גינוי"

קובי פינקלר 8 Comment on הסרטון שהכעיס את דובר צה"ל: "ראוי לכל גינוי"

סרטון שהוקפץ ביממה האחרונה במסגרת קמפיין נגד הסרבנות, עורר את זעמו של דובר צה"ל: "תכליתו של הסרטון לייצר שיסוי פנימי בתוך צה״ל, אשר ראוי לכל גינוי"

תת אלוף דניאל הגרי
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי תוקף בחריפות סרטון של הימין שיצא חוצץ נגד הסרבנות בחיל האוויר של כמה טייסים והבהיר את הסכנה החמורה הכרוכה בהכנסת הפוליטיקה לצבא. בסרטון נראה חייל מבקש סיוע אווירי, אך במקום לקבל את בקשתו שואל אותו הטייס שוב ושוב האם הוא תומך ברפורמה.

video
play-sharp-fill

הגרי אומר כי "תכליתו של הסרטון לייצר שיסוי פנימי בתוך צה״ל, אשר ראוי לכל גינוי". לדבריו: "הלכידות בצה״ל היא ערך עליון. אנחנו דוחים מכל וכל את כל האמירות והתבטאויות כנגד מפקדי ולוחמי צוות האוויר בסדיר ובמילואים. אלה מיטב הלוחמים והמפקדים בצה״ל, המסכנים את חייהם לילה לילה.

"הרעות וסיכון החיים מתרחשים בכל פעילות מבצעית בין לוחמי צוות האוויר ללוחמי היבשה, אשר פועלים כצבא אחד למען ביטחון מדינת ישראל".



8 תגובות

מיין תגובות
  1. 7

    שיתבייש לו. עד עכשיו לא גינה את הסרבנות עכשיו הוא נזכר להגן על הסרבנים על זה נאמר. בושה בושה בושה

  2. 6

    למה מרגיש לי שכל שבוע יש דובר צה"ל אחר ?

  3. 5

    חזק מאד הסרטון
    אבל אסור לשכוח מי האשם העיקרי בכך שכל עניין הרפורמה לא מאחרינו הוא ביבי הפחדן, בגלל גרירת הרגליים שלו יש להם זמן לחצות עוד ועוד גבולות

  4. 4

    האמת שלמרות שהסרטון מוקצן מאוד, אני חושבת שהגינוי המיידי למרות שקולו של הדובר לא נשמע עד כה נגד הסרבנים מעיד משהו על דעותיו, מה גם שלא נראה לי שמטרת הסרטון היא לגרום לקרע בצהל אלא להפך – הקצנה על מנת להראות את הסכנה שבדיבורים על סרבנות, גם אם בהקצנה מוגזמתץ

  5. 3

    מעניין עד עכשיו לא הכרתי אותו
    ולא שמעתי אותו יוצא נגד הסרבנות
    הזוי מה שקורה במדינה
    כולם מתקפלים מול השמאל